Dana Morávková nafotila módní kolekci na podzim! Podívejte se!
7. 8. 2009
V horkých letních dnech připravovala herečka Dana Morávková podzimní imageovou kampaň francouzské módní značky 1.2.3, jejíž je tváří. A my jsme byli u toho!
Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“
Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou prý i modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí.
Česká republika je jedinou zemí, která připravuje vlastní reklamní kampaň. Její tváří se počátkem letošního roku stala herečka Dana Morávková, protože je ideální představitelkou módního stylu 1.2.3. Záběry propagující podzimní a zimní kolekci značky nasnímala renomovaná fotografka Lucie Robinson nejen v ulicích Prahy, ale také na střeše známého hotelu Palace, ve francouzské cukrárně v pasáži Lucerna či galerii Mánes. Na styling dohlížela nejen majitelka franšízových obchodů 1.2.3 Jarmila Bělovská, ale rovněž i ředitelka marketingu Florence Troy z pařížského centra této značky. Podívejte se v naší galerii, jak to probíhalo!
Daně Morávkové dokonale vyhovuje jednoduchý a ženský styl. Ráda se módně obléká, ale nepodléhá trendům za každou cenu. „Preferuji kvalitu, nadčasovou eleganci a módu s vtipem, což značka 1.2.3 perfektně splňuje. Navíc oceňuji, že všechny oděvy jsou snadno kombinovatelé a dotváří je nádherné doplňky.“
Elegantní, klasické a současně mladistvě originální a nápadité - takové jsou prý i modely značky Un 1 Deux 2 Trois 3 pro nastávající podzim a zimu. Kolekce se nese ve znamení propojení městského chic stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými zúženými pasy, blyštivým zapínáním. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí.
Česká republika je jedinou zemí, která připravuje vlastní reklamní kampaň. Její tváří se počátkem letošního roku stala herečka Dana Morávková, protože je ideální představitelkou módního stylu 1.2.3. Záběry propagující podzimní a zimní kolekci značky nasnímala renomovaná fotografka Lucie Robinson nejen v ulicích Prahy, ale také na střeše známého hotelu Palace, ve francouzské cukrárně v pasáži Lucerna či galerii Mánes. Na styling dohlížela nejen majitelka franšízových obchodů 1.2.3 Jarmila Bělovská, ale rovněž i ředitelka marketingu Florence Troy z pařížského centra této značky. Podívejte se v naší galerii, jak to probíhalo!
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář